×

Puurs-Sint-Amands

Branding & Citymarketing

Het verhaal van de fusie-gemeente Puurs-Sint-Amands dat schreven de inwoners. Wie zijn we, wat willen we, waarvoor staan we? Het zijn de vragen die we beantwoord hebben tijdens een enquete, groepsgesprekken en workshops. De unanieme toon: we bouwen aan een gezamenlijke toekomst met aandacht voor de eigenheid en sterke troeven van elke woonkern.

Die visie is vertaald in ons nieuwe logo. Een grafisch spel van acht lijnen die de woonkernen op een gelijkwaardige manier met elkaar verbinden. Centraal verschijnt de letter ‘P’. Het logo doet denken aan een gekantelde hashtag. We laten het op straat terugkomen in verschillende kleuren: in het blauw van de Schelde, in het groen van de natuur, in het geel van de zonnige Zomer van Puurs-Sint-Amands, …

Zoveel meer!

Want hoe je het ook draait of keert: samen hebben we zoveel méér! Zoveel meer te ontdekken, te beleven, te proeven, te koesteren… De verscheidenheid aan troeven die we samen hebben als plek om te wonen, werken en vertoeven, symboliseren we in een nieuw gemeentelijk logo. 

Een verbindend symbool

Dit nieuwe symbool – onze eigen ‘hashtag’ – zetten we voortaan op alles wat van ons allemaal is. En dat doen we in verschillende kleuren, die de diversiteit van onze troeven benadrukt. Zo zetten we met aandacht voor ieders eigenheid allemaal samen onze schouders onder een leefbare en welvarende toekomst voor iedereen in Puurs-Sint-Amands! 

Maradonna, creatief bureau.
Branding en communicatie voor duurzame verbindingen met
jouw publiek. 

Maradonna,
a wild mind, a disciplined eye