×

Puurs-Sint-Amands

Branding & Citymarketing

Het verhaal van de fusie-gemeente Puurs-Sint-Amands dat schreven de inwoners. Wie zijn we, wat willen we, waarvoor staan we? Het zijn de vragen die we beantwoord hebben tijdens een enquete, groepsgesprekken en workshops. De unanieme toon: we bouwen aan een gezamenlijke toekomst met aandacht voor de eigenheid en sterke troeven van elke woonkern.

Die visie is vertaald in ons nieuwe logo. Een grafisch spel van acht lijnen die de woonkernen op een gelijkwaardige manier met elkaar verbinden. Centraal verschijnt de letter ‘P’. Het logo doet denken aan een gekantelde hashtag. We laten het op straat terugkomen in verschillende kleuren: in het blauw van de Schelde, in het groen van de natuur, in het geel van de zonnige Zomer van Puurs-Sint-Amands, …

Zoveel meer!

Puurs-Sint-Amands heeft het allemaal en vooral samen hebben we zoveel meer! Rond deze baseline werken we om het verhaal van Puurs-Sint-Amands nog meer in de verf te zetten.. Want er is nu dichtbij huis zoveel meer te ontdekken, te beleven, te proeven, te koesteren, …  Dit project werd gerealiseerd ism Marrow.

PSSST

Maradonna maakte ook 2 nieuwe magazines voor Puurs-Sint-Amands. Het magazine ‘Pssst’ werd het nieuwe infomagazine. Voor alle activiteiten rond de UIT-kalender maakten we een gloednieuw magazine. To be continued…

Maradonna, creatief bureau.
Branding en communicatie voor duurzame verbindingen met
jouw publiek. 

Maradonna,
a wild mind, a disciplined eye