×

EFRO Midterm 2014-2020

Design & illustrationphotography & copywriting

Als onderdeel van haar ‘Europa 2020-strategie’ zet de Europese Unie volop in op een aanpak die ervoor zorgt dat het in al haar lidstaten goed leven, werken en ondernemen is. De projecten die Vlanderen met EFRO-geld subsidieert werden voor de periode 2014-2020 gekozen met het specifieke doel om een aantal belangrijke maatschappelijke en strategische uitdagingen aan te gaan.  

EFRO en Agentschap Ondernemen vroeg aan Maradonna om een brochure uit te werken om hun projecten van 2014 tot 2020 aan het grote publiek toonbaar te maken. We werkten een infomagazine uit waarin elk specifiek project de nodige aandacht krijgt. We zorgden voor begrijpbare teksten en treffende titels, aantrekkelijke foto’s en welgekozen illustraties en infographics. Dit alles werd in een helder en hedendaags infomagazine vormgegeven.

Maradonna, creatief bureau.
Branding en communicatie voor duurzame verbindingen met
jouw publiek. 

Maradonna,
a wild mind, a disciplined eye